آهود، آحود

02:12

اعتراف خیلی آسونه واسه کسی مثل من

1. من کلن هیچی نمیفهمم، نمیگم خنگم (ر.ک 5) ولی واقعا چیزی نمی فهمم. حجم عظیمی از حرفا و کارا و برخوردهای مردم دور و برمو نمیفهمم و فقط واسه هماهنگی با جمع تظاهر میکنم.
2. چیزی رو بیشتر از تنوع دوست ندارم. و چیزی که بیشترین تنوع رو میتونم توش داشته باشم زن و کامپیوتره. زنها و رنگهاشون و بوهاشون و مزه هاشون و نگاهاشون و همه چیشون... همچنین نرم افزارها و... ولش کن.
3. تنهایی و نارضایتی از زندگی و غم حاصل از نارضایتی من با هیچی حتی زن، شراب و کار، ساز یا آهنگ، حتی خوردن، گفتن، رقصیدن و مردن، هیچ چیزی درمون نمیشه.
4.عاشق شدن واسم آسونه، سه سوته. دل کندن واسم سخته. ولی اینکه خیلی زود جدا میشم دلیلش ر.ک 2
5. من فکر میکنم خیلی باهوشم. بسیار بسیار. کسی واقها نمیتونه مثل من باهوش باشه. واقعا.

4 Comments:

  • تو اين مملكت كس شعر گفتن كه هزينه اي نداره توام راحت باش ادامه بده ،از هيچي بهتره.
    راستي صدامم خيلي باهوش بود ولي طفلي رو دارش زدن

    By Anonymous Anonymous, at 1/01/2007 4:48 AM  

  • har 5 ta sho midonestam:D
    rasti in moji engar kheili sokhte !!!!
    yadesh rafte parsalo....
    to age engadr khob naboodi comment e bala nabood...
    in ro bayad eteraf mikardi...

    By Anonymous Anonymous, at 1/09/2007 7:12 AM  

  • To anonymous:
    نه عزيز آهود،من نسوختم
    فقط با كمك ي آدم باهوش آرامش گم كردم.روحم سرگردان شد.جسمم دربه در
    با همه اينا هنووز خوشگلم
    حالا حالاهام از پا نمي افتم،آخه همه هستن ..
    آها.. پارسال.. پارسال رو هيچچچ وقت از يادنميبرم، تازه هرازگاهيم باهاش زندگي مي كنم ولي هممممش ي خاطره شد
    همه ادما خوبن احسانم خوبه،خيلي خوب و بالاترازاعترافاتش.دركل وقتي حالش خوب نيس كس شعر هم زيادميگه
    ولي هر جا كه باشه و باشم برام ي مهربونه با همه خل و چليا و كس شعر و شعر گفتناش وووووو
    شادباشه
    anonymous عزيز
    توام زياد جوگير نشو
    زندگي هم حتي كلمه ايي
    fancy..

    By Anonymous Anonymous, at 1/15/2007 7:38 AM  

  • nice ;) cheghad shabi khodami, albate ba kami tafavot ;)

    By Anonymous Anonymous, at 4/01/2007 5:43 PM  

Post a Comment

<< Home